Sexismo na publicidade


Os estudantes de 4º da Educación Secundaria Obrigatoria na materia de Economía mergullámonos na análise crítica dun fenómeno omnipresente na nosa sociedade contemporánea: o sexismo na publicidade.
Este exercicio levounos a desentrañar as sutilezas e manifestacións explícitas da discriminación de xénero que a miúdo se perpetúan a través das mensaxes publicitarias. Durante este proceso de indagación, examinamos como os estereotipos de xénero poden influír na percepción de roles e comportamentos, así como na construción de identidades sociais.


Á luz do noso estudo, queda patente a urxente necesidade de erradicar o sexismo na publicidade. Este fenómeno non só perpetúa desigualdades de xénero, senón que tamén reforza nocións limitantes e prexudiciais sobre o que significa ser home ou muller na nosa sociedade.

Como estudantes comprometidos coa igualdade e a xustiza social, recoñecemos a importancia de desafiar estes estereotipos e avogar por unha representación equitativa e respectuosa en todos os ámbitos da vida pública. Só a través dun esforzo colectivo e consciente podemos construír un futuro no que a diversidade e a inclusión sexan verdadeiramente celebradas e valoradas



https://drive.google.com/file/d/1e0XObnn99FEfemB2WDxJxg7FAOCbQjIb/view?usp=sharing 



Comentarios

Entradas populares